Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Erzincan Valiliği
T.C. Erzincan Valiliği
T.C. Erzincan Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Tarihçe Eski Erzincan Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik
  • ERZİNCAN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhaleler Kamu Yatırımları İl Etik Komisyonu Nöbetçi Eczaneler Toplantı ve Gösteri Yürüyüş Alanları Covid-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Hamza AYDOĞDU
      • Vali Yardımcıları
        • Yusuf İZCİ
        • Ömer ÖZBAY
        • Mehmet Emre CANPOLAT
        • Rumeysa Sena KURT
      • Kaymakamlar
        • Neslihan Kısa DUMAN
        • İbrahim GÖKÇE
        • İlhan KAYATÜRK
        • Mehmet Erdem AKBULUT
        • Meriç DİNÇER
        • Ökkeş Safa TÜRKOĞLU
        • Halil İbrahim KÖROĞLU
        • İsmail BATTAL
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Tarihçe
      • Hükümet Konağı Tarihçesi
      • Görev Yapmış Valiler
    • Eski Erzincan
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
  • ERZİNCAN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Kamu Yatırımları
    • İl Etik Komisyonu
    • Nöbetçi Eczaneler
    • Toplantı ve Gösteri Yürüyüş Alanları
    • Covid-19 Salgın Yönetimi ve Çalışma Rehberi
  • İLETİŞİM
 

07.05.2025

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, İletişim Başkanlığı tarafından düzenlenen Sentetik Medya ve Enformasyon Güvenliği Çalıştayı’na katıldı.

İletişim Başkanlığında düzenlenen programa İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya ile birlikte bilim insanları, medya ve sektör temsilcileri, Bakanlık bürokratları ve 81 ilin basın ve halkla ilişkiler müdürleri katıldı.

Sentetik medya kavramını en yalın haliyle yapay zekâ kullanılarak oluşturulan, sahte ama gerçek gibi görünen video, ses, görüntü ya da metin içerikleri olarak tanımlayabileceklerini kaydeden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Sentetik medya içerikleri, gerçekte yaşanmamış olayları olmuş gibi gösterebilir. Bir kişinin söylemediği sözleri söylemiş gibi yansıtabilir. Ya da hiç var olmayan görüntüler, hazırlanan içeriklerle var olmuş gibi aktarılabilir. İşte bu nedenle sentetik medya yalnızca bir teknoloji başlığı değil aynı zamanda gerçeğin, güvenliğin ve toplumsal huzurun sınandığı provokasyona açık bir alandır.” dedi.


Manipülasyon ve Dezenformasyon Riski Artıyor 


Dijital çağın getirdiği imkanların herkese büyük kolaylıklar sunduğunu ve bunun son örneğinin de yapay zekâ ve sentetik medya uygulamaları olduğunu ifade eden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, şunları kaydetti:

“Sentetik medyanın potansiyelinden faydalanırken karşılaşılabilecek riskleri öngörmek, imkân ile tehdit arasındaki ince çizgiyi gözetmek elzemdir. Yapay zekâ ve sentetik medyanın sunduğu imkanlar, kötü niyetli ellerde, toplumları manipüle eden, bireylerin haklarını ihlal eden ve kamu düzenini tehdit eden bir silaha da dönüşebiliyor. Manipülasyon ve dezenformasyon riskini artırıyor. Özellikle deepfake teknolojileri, yani yapay zekâ ile oluşturulan sahte videolar, ses kayıtları ve görseller, bugün artık yalnızca bir dijital kurgu değil, gerçek dünyada çok somut sonuçlar doğurabilecek bir tehdittir. Bu yöntem ile insan yaratıcılığına benzer şekilde, hatta daha da ötesinde, özgün içerikler oluşturabilmektedir. 2023 yılında Science Dergisinde yayımlanan bir araştırmada sahte haberlerin sosyal medyada, gerçek haberlerden 6 kat daha hızlı yayıldığı ortaya koydu. Aynı yıl Stanford Üniversitesi tarafından yürütülen bir başka çalışmada gösteriyor ki, katılımcıların yüzde 68’i deepfake videolarının hangisi gerçek hangisi değil doğru şekilde ayırt edemiyor. Bu sonuçlar yalnızca teknik bir problemle değil, aynı zamanda bir algı ve güvenlik kriziyle de karşı karşıya olduğumuzu açıkça göstermektedir.”

Bu teknolojilerle oluşturulan içeriklerin yalnızca bireylerin değil devlet yöneticilerinin, kurumların ve hatta ulusların itibarına zarar verebileceğinin altını çizen İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Seçim dönemlerinde kurgulanmış ses kayıtlarıyla seçmeni yanıltmak, toplumsal olayları tahrik eden sahte videolarla kamuoyunu provoke etmek veya güvenlik güçlerimizi hedef gösteren manipülasyonlar; bunlar artık teorik tehditler değil, pratikte karşılaştığımız ve karşılaşabileceğimiz gerçek vakalardır.” dedi.


“Dijital Okuryazarlık Çağımızın En Önemli Vatandaşlık Sorumluluklarından Biridir”


İçişleri Bakanlığı olarak Emniyet Genel Müdürlüğü ve Jandarma Genel Komutanlığı bünyesindeki siber suçlarla mücadele birimleri ile birlikte, sentetik içeriklerin tespiti ve yayılımının önlenmesi için 7/24 çalışan güçlü bir yapıya sahip olduklarını vurgulayan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, şöyle devam etti:

“Dijital platformlarda yapılan ihbarları titizlikle değerlendiriyor, özellikle kamu düzenini bozmaya veya halkımızı galeyana getirmeye yönelik içeriklere karşı hızla işlem yapıyoruz. Bunları da hem konvansiyonel hem de sosyal medya üzerinden kamuoyuyla paylaşıyoruz. Ancak şunu da açıkça ifade etmek isterim; bu mücadelede sadece güvenlik güçlerinin çabası yeterli değildir. Hukuki altyapı güçlendirilmeli, toplumsal farkındalık artırılmalı ve uluslararası iş birliği sağlanmalıdır. Avrupa Komisyonu’nun 2024 yılında yayımladığı, Yapay Zekâ ve Dezenformasyon başlıklı rapor, devletlerin sentetik medya konusunda ortak etik ilkeler, denetim mekanizmaları ve teknolojik dengeleyiciler geliştirmesi gerektiğini vurgulamaktadır. Türkiye olarak biz de bu doğrultuda hem yasal düzenlemeleri hem de kurumsal kapasitemizi güçlendirmeye kararlıyız. Özellikle gençlerimize bir çağrı yapmak isterim: Dijital dünyada maruz kaldığınız her içeriği doğru kabul etmeyin. Sorgulayın. Kaynağını araştırın. Unutmayın ki dijital okuryazarlık, çağımızın en önemli vatandaşlık sorumluluklarından biridir.”


Gazze’deki Yardım Çağrıları İçerik Politikası Gerekçesiyle Sıklıkla Sansürlenmiştir


Sentetik medyanın yaratıcılık alanında çığır açtığını ve içerik üretiminde de pek çok inovasyona ivme kazandırdığını hatırlatan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Ancak sentetik medyanın bunları yaparken ifade özgürlüğü açısından nasıl bir tehdit oluşturduğunu Gazze’de yaşanan olaylar açık bir şekilde ortaya koymaktadır. Filistinli kardeşlerimizin sesi, dijital dünyanın karanlık dehlizlerinde susturulmaya çalışılmıştır.” dedi.

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, şu şekilde devam etti:

“Gazze’nin hikayesi, Gazze’nin hakikati, insanlık onuruna ve vicdanına set çekilerek bastırılmaya çalışılmıştır. İletişim Başkanlığımız tarafından yayımlanan raporlarda da görüleceği üzere; Gazze’de yaşanan insanlık dramı sırasında Filistin yanlısı gönderilerin görünürlüğü kısmen ya da tamamen kaldırılmıştır. Instagram, Youtube ve TikTok; Gazze’deki soykırımın görüntülerini ve yardım çağrılarını içerik politikasının ihlal edildiğini ileri sürerek sıklıkla sansürlenmiştir. Filistin’in gözyaşlarını ve mazlumların feryadını haykıran paylaşımlar, algoritmanın prangalarına vurulmuş, dijital zindanlara hapsedilmiştir. Uluslararası Af Örgütü ve İnsan Hakları İzleme Örgütü, yaptığı açıklamalarda ve paylaştığı raporlarda, Filistinlilerin haklarını savunan sosyal medya paylaşımlarına sansür getirildiğine ve Filistin’i destekleyen seslerin susturulduğuna dikkat çekmiştir. Nitekim benzer durum 2017’de, Myanmar ordusunun Rohingya Müslümanlarına yönelik soykırımı sırasında da yaşanmıştır. Birleşmiş Milletler nezdinde kurulan Myanmar Bağımsız Soruşturma Mekanizması sosyal medya platformu Facebook’un Arakanlı Müslümanlara yönelik insan hakları ihlallerini paylaşmadığını belirtmiştir. Birleşmiş Milletler; Facebook’un nefret söylemine karşı yetersiz önlem alarak soykırımı körüklemede önemli bir rol oynadığını ifade etmiştir. Bu örnekler açıkça göstermektedir ki, sentetik medya küresel ölçekte hegemonya kurma çabası içindeki sosyal medya platformlarının, enformasyon üzerindeki tahakkümünü pekiştiren yeni bir araç haline gelmiştir.”
 


“Siber Güvenlik Hayati Bir Zorunluluk Haline Geldi”


Güvenlik kavramının tarihsel süreçte büyük bir dönüşüm yaşadığını ifade eden İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Örneğin Orta Çağ’da düzenli ordular, kaleler, surlar güvenliğin simgesiydi. Modern devletin inşası ise, güvenliği devletin varlık sebeplerinden biri olarak kurumsal ve sistematik bir yapıya kavuşturdu. Zamanla, küreselleşmenin hızla yayılması, sınırların belirsizleşmesi, dünyayı çok sayıda güvenlik tehdidi, risk ve suç türleriyle karşı karşıya bıraktı. Bu gelişmeler de güvenlik anlayışını dönüştürdü. Bilhassa bilgi teknolojilerinde yaşanan küresel büyüme ve iletişim imkânlarının artması, çevrim dışı ortamda yürütülen birçok faaliyeti çevrimiçi ortama taşıdı. Ve ‘siber güvenlik’ hayati bir zorunluluk haline geldi. Siber güvenlik hem iç güvenliğin hem de dış güvenliğin vazgeçilmez unsurlarından biri oldu.” dedi.

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, teknolojik ilerlemeler ve dijitalleşmenin insanlığı cam ekranların ardına mahkûm ederek yalnızlaştırdığını söyledi ve şu şekilde devam etti:

“Bu gelişmeler sanal dolandırıcılık, yasa dışı bahis, çevrimiçi çocuk istismarı, siber zorbalık gibi, yeni suç türlerine kapı araladı. Dijital bağımlılığı körükledi. Organize suçların dijital biçimlerini üreterek, Güvenlik tehditlerini ‘küresel’ bir boyuta taşıdı. İçişleri Bakanlığı olarak biz; işte tam da bu noktada, terörle, zehir tacirleriyle, halkımızın huzuruna kastedenlerle nasıl mücadele ediyorsak aynı kararlılığı, siber suçlarla mücadelede de gösteriyoruz. Modern dünyanın en belirleyici güvenlik unsuru haline gelen siber alanda ülkemizin yüksek menfaatlerini koruyoruz.”

Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın “Ülkemizi siber güvenlikte bir marka haline dönüştüreceğiz.” sözlerine atıfta bulunan İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “Bu sözler bizim bu yoldaki hedefimizi belirlemektedir. Bu hedef doğrultusunda, siber suçlarla etkin bir mücadele yürütüyoruz. Asayiş suçlarıyla mücadelede olduğu gibi siber suçlarla mücadelede de önleyiciliği artırıyoruz.” ifadelerini kullandı.


237 Bin 753 Suç Unsuru Oluşturan Hesap Tespit Edildi


İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, siber suçlarla mücadele alanında kaydedilen ilerlemeye dair veriler paylaştı ve şu şekilde konuştu:

“Siber alandaki mücadelemizin bir örneği olarak kabine dönemimizde, 237 bin 753 suç unsuru oluşturan hesap tespit ettik. 21 bin 214 URL hesabı engellendi. 112 bin 854 sosyal medya hesabı erişime kapatıldı. Bu yılın ilk dört ayında ise 6 bin 765 URL hesabı ile 27 bin 304 sosyal medya hesabının erişimi engellendi.”

Kamu yönetiminin stratejik öncelikleri arasında yer alan meselelerden birinin de enformasyon güvenliği olduğunu sözlerine ekleyen Bakanımız Sayın Yerlikaya, “Kamu kurumlarının işleyişi, karar alma süreci, yönetsel meşruiyeti ve vatandaşla devlet arasındaki güven ilişkisinin idamesinde, ‘Enformasyon güvenliği’ kritik rol oynamaktadır. Bugün de aramızda Bakanlığımıza bağlı Eğitim Daire Başkanlığımız tarafından düzenlenen ‘Hizmet İçi Eğitim Seminerimize’ katılmak üzere Ankara’da bulunan 81 il valiliğimizin Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlerimiz bulunuyor. Hizmet içi eğitim seminerimizde gerek kurumsal iletişim gerekse enformasyon güvenliği önemli birer başlık yer alıyor. Enformasyon güvenliğinin tesisi doğru bilginin korunması ve yanlış bilginin yayılmasının önlenmesidir. Bir güven inşası meselesidir. Enformasyon güvenliği, sadece teknik bir mesele değil doğrudan kamu düzenini, toplumsal huzuru ve milli güvenliği ilgilendiren stratejik bir alandır.” dedi.


“Bilgi, Çağımızın En Güçlü Silahı”


İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, modern tehditlerin artık yalnızca sınırlarımızda değil cep telefonlarımızda, sosyal medya akışlarımızda ve dijital ekranlarımızda olduğunu dile getirdi ve şunları ekledi:

“Yanlış bilgiyle yönlendirilen bir toplum, doğru karar alma yeteneğini kaybeder. Bu da sadece bireyleri değil demokrasiyi ve devletin meşruiyetini hedef alır. İçişleri Bakanlığı olarak biz, dezenformasyonla mücadeleyi asayişin, terörle mücadelenin ve siber güvenliğin ayrılmaz bir parçası olarak görüyoruz. Bu alandaki görevimizi, sadece dijital suçları takip etmek değil aynı zamanda kamuoyunu doğru bilgiyle buluşturmak. Algı operasyonlarına karşı, toplumun direncini artırmak olarak tanımlıyoruz. Biliyoruz ki bilgi, çağımızın en güçlü silahıdır. Bu silahın güvenliğini sağlamak da kamu otoritelerinin, medya kuruluşlarının, akademinin ve bireylerin ortak sorumluluğudur. Bilgi kirliliğine karşı verilecek en etkili yanıt, güçlü bir hukuk düzeni, dijital okuryazarlık ve toplumsal bilinçtir.”


“Gerçek, Bizim En Büyük Güvenlik Zırhımızdır”


İletişim Başkanlığının çalışmalarına da değinen Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, “İletişim teknolojilerinde, tarihi nitelikte dönüşümlerin yaşandığı bu zaman diliminde, İletişim Başkanlığımızın ortaya koyduğu çalışmalar, Türkiye Yüzyılı’nın İletişimin Yüzyılı olmasının bir gayreti ve yansımasıdır. Devlet iletişiminin koordinasyonu, söylem birliğinin tesisi, devlet ve millet arasında iletişim bağının güçlendirilmesi için atılan adımlar, büyük önem taşıyor. Yalanın, çarpıtmanın ve manipülasyonun idrakleri kuşattığı, zihinleri bulandırdığı bir dönemde Fahrettin Altun hocamızın ve ekibinin verdiği hakikat savaşı, şeffaf ve vicdanlı yeni bir medya ekosisteminin oluşmasına öncülük etmektedir. Bu kapsamda İçişleri Bakanlığımıza bağlı kurum ve kuruluşlarımızla İletişim Başkanlığımızın koordinasyonunda atılacak olan iletişim adımlarının ve çalışmalarının yanındayız.” dedi.

İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya, İletişim Başkanlığı tarafından düzenlenen Sentetik Medya ve Enformasyon Güvenliği Çalıştayı’nın hayırlı ve verimli olmasını temenni etti ve konuşmasını şu sözlerle tamamladı:

“Burada sizlerle buluşmamıza vesile olan başta İletişim Başkanımız Prof. Dr. Sayın Fahrettin Altun olmak üzere İletişim Başkanlığımıza teşekkür ediyorum. Çalıştaya iştirak eden tüm katılımcıları, özverili çalışmalarından ve katkılarından dolayı kutluyorum. Gerçek, bizim en büyük güvenlik zırhımızdır. Algılarla yönetilmeye çalışılan bir dünyada, hakikatin savunucusu olmaya devam edeceğiz. Sizleri bir kez daha sevgi ve saygıyla selamlıyorum.”
 

İletişim Başkanlığı’nın Düzenlediği Sentetik Medya ve Enformasyon Güvenliği Çalıştayı’ndayız.
📍Ankara #CanlıYayın
📡🎥
https://t.co/Fx3wNv7FfY

— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) May 7, 2025

Bilgi teknolojilerinde yaşanan küresel büyüme ve iletişim imkânlarının artması, çevrim dışı ortamda yürütülen birçok faaliyeti çevrimiçi ortama taşıdı ve siber güvenlik hayati bir zorunluluk haline geldi.

Siber güvenlik hem iç güvenliğin hem de dış güvenliğin vazgeçilmez… pic.twitter.com/TyiriAOdMw

— Ali Yerlikaya (@AliYerlikaya) May 7, 2025
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

İnönü Mahallesi Vali Recep Yazıcıoğlu Caddesi Merkez/Erzincan
0 (446) 212 10 30 - 31 - 32 - 33 - 34
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız